Baari-ilta oli kerrassaan mielenkiintoinen. En ole jaksanut päivitellä blogia, kun ärsyttää vieläkin niin paljon.

Menimme Minskun kanssa seksibaariin, jossa olin joskus töissä. Ihanan ärsyttävä ja ärsyyntynyt portsari (ei se, jolle ehdotin seksiä) sanoi, että me emme ole tervetulleita baariin. Tämä on tarkoitettu miehille eikä meillä ole tarjota naisille mitään. Ihmettelimme ääneen, miksi ovelta käännytetään maksavia asiakkaita. Portsari oli tosi aggressiivinen ja toivotti meille menoa helvettiin.

Minsku ärsyyntyi epäreilusta kohtelusta sen verran, että jonkin ajan kuluttua menimme uudestaan tyrkylle baariin. Portsari oli entistä vihaisempi ja melkein raivoissaan. En ymmärrä, miten joku voi olla meille niin vihainen, koska käyttäydyimme aivan asiallisesti. Mitä nyt olimme lievästi kännissä, mutta kukapa ei lauantai-iltana olisi.

Lopulta kävi niin, että portsari heitti Minskun todella väkivaltaisesti ulos baarista. Siis en voi uskoa, että joku paljon Minskua suurempi mies käy noin käsiksi ja väkipakolla heittää naisen ulos. Minskua sattui ja hän alkoi itkeä ja huutaa portsarille.

Samaan aikaa minä seisoin narikan luona ja katsoin hölmistyneenä portsarin toimintaa. Paikan omistaja, ennen niin mukava ja ystävällinen nainen tuli ja sanoi, että minä en ole enää ikinä tervetullut paikkaan, koska olen tarjonnut seksiä kahdelle miehelle baarissa.

Olin vaan, että just. Pyysin sitä viime viikon hölmöä seksiehdotteluepisodia jo silloin anteeksi ja luulin, että asia oli sillä kuitattu. Mutta nainen sanoi, että täällä kyllä jutut kulkevat. Rokkarimies oli sanonut jotain toiminnastani. En tiedä yhtään mitään, mutta kai sanonut jotain että olen huora tai muuta mukavaa. Kukahan alkoi minua tuijotella ja iskeä heti alkuillasta. Vituttaa niin paljon. Mies halusi seksiä ihan yhtä paljon ellei enemmän kuin minä. Mutta toki nainen saa kärsiä eikä mies. Mieshän saa naida ja käyttäytyä miten vaan, mutta jos nainen haluaa seksiä, hän on likainen huora.

Vittu mikä paska tilanne ja ilta.

Kaiken lisäksi törmäsimme kahteen mieheen, jotka eivät halunneet seksiä, koska heillä ei kuulemma seisonut. Voi perse mitä touhua. Voisi sanoa suoraan, jos ei kiinnosta mutta ei. Miehet tulivat saattamaan meitä kotiin eivätkä siltikään kiinnostuneet seksistä. Joivat vain vettä ja puhuivat hölmöjä. Hohhoijaa.

Olen entistä vakuuttuneempi siitä, että baarista on turha etsiä hyvää seksiseuraa. Netistä saa mitä haluaa, kun vaan jaksaa etsiä. Parhaillaan juttelen yhden mukavan pariskunnan kanssa. He haluavat tavata ensi viikonloppuna. Tosi hienoa, jos tapaaminen toteutuu, koska siitä on ikuisuus kun olen ollut naisen kanssa.