Ja ettei menisi ihan vituiksi koko homma, tässä vielä loman antoisia puolia:

Ranta. Se oli yksi upeimpia, joita olen koskaan nähnyt. Siisti, melko rauhallinen. Merivesi oli kirkasta ja lämmintä.

Meditointihetket meressä. Rakastan meressä uimista. Yhtenä päivänä meditoin meressä melkein puolitoista tuntia ja olin ihan siinä rajalla, etten nukahtanut aaltoihin. Mieletöntä syvärentoutumista.

Kuvaussessiot Marin kanssa. Mari on loistava valokuvaaja. Hän onnistui ottamaan jopa minusta hyviä bikinikuvia. Nyt on materiaalia, jonka perusteella voin säätää saliohjelmaa ja ruokavaliota.

Aurinko. Oli ihanan lämmintä ja valoisaa. Välillä melkein tuskastuttavan kuumaa, mutta auringosta saa niin mielettömästi energiaa.

Syvälliset keskustelut Marin kanssa.

Käveleminen pehmeällä hiekalla uppoutuneena omiin ajatuksiin.

Merjan näkeminen parin vuoden tauon jälkeen.

Epämukavuusalueella oleminen. Pystyin ylittämään itseni ja kävelin pelkissä bikineissä ties missä. Jossain kohtaa en enää jaksanut välittää, että melkein kaikki muut olivat minua yhtä tai kahta päätä lyhyempiä ja parikymmentä kiloa kevyempiä. Minä olen hyvä juuri näillä leveillä hartioillani ja huonolla ihollani ja ties millä muulla.

Tiivis viestittely Jannen kanssa. Tähän aiheeseen palaan myöhemmin.