Juttelin eilen yhden deittiehdokkaan kanssa puhelimessa. Mies jaaritteli puoli tuntia itsestään ja siitä, miten hänellä on Tavoitteita ja Ura ja hän aikoo jäädä 45-vuotiaana eläkkeelle. Ei ole kuulemma aikaa parisuhteellekaan, koska töitä tehdään ympäripyöreästi 24 tuntia vuorokaudessa. Ja kehtasi vielä sanoa, että kuulostan ujolta ja olen vähäpuheinen. Mihin helvetin väliin olisin jotakin voinut sanoa, kun suunvuoroa ei saa millään. Ärsyttää niin paljon tuollaiset itsekeskeiset uraihmiset, mur!

Kävin tänään meediolla. Kokemus oli minulle hyvin tärkeä ja sain istunnosta paljon. Sen verran epäilevää ja naureskelevaa on suhtautuminen ollut kokemaani, etten ala sitä täällä enempää ruotimaan. Jos jotakuta kiinnostaa tietää meediojutusta enemmän, voi ottaa yhteyttä sähköpostitse [email protected].

Ärsyttä vaan, miten röyhkeitä ja loukkaavia ihmiset voivat olla, kun on kyse jostain henkimaailman jutusta ja suhtautumisesta siihen. Jos minulla on usko johonkin ja olen saanut selkeitä merkkejä useita useita kertoja, se kertoo minulle, että olen minulle oikealla tiellä. Minä kuitenkin yritän kaikkeni, etten ihan älyttömästi tyrkyttäisi omaa uskoani muille tai ainakaan vähättelisi toisten uskoa. Teen varmasti virheitä, sitä ei käy kieltäminen. Mutta ainakin yritän kunnioittaa toisten ajatuksia ja käsityksiä elämästä ja kuolemasta.