Tapasin Atleetin eilen. Vähän alkoi jo usko loppua treffien toteutumiseen, kun mies oli monta päivää kipeänä ja jouduimme aina siirtämään näkemistä.

Odotukset olivat toki korkealla kuvien perusteella. Hän siis näyttää pitkältä kilpaurheilijalta, jolla kaikki lihakset erottuvat ja suonet pullistelevat käsivarsissa.

Ensisilmäyksellä katsoin, että juu, tosi kiva, mutta vähän niin kuin kuivan kesän orava. Mies oli liian hyväkroppainen, heh. Mieleeni tuli heti eräs Sami, jolla on lihasta, mutta myös sopivasti löysempää massaa ympärillä. Atleetti oli turhankin sutjakassa kunnossa. Paitsi, että hänellä oli löysät pakarat. Hmm. Olen aina luullut, että vain naisilla kertyy rasvaa pakaroihin, mutta aina näköjään oppii uutta.

Mietin etukäteen, miten paljon miehellä on pissi noussut päähän tuolla ulkonäöllä. Yllätyin, miten rauhalliselta ja epävarmaltakin mies vaikutti. Ehkä häntä jännitti, minua ainakin.

Panimme puolitoista tuntia putkeen. Odotin jotain kunnon jyystämistä ja pikaista sessiota, mutta taas väärin. Mies oli liikkeissään rauhallinen ja vähän väliä hän pyysi minua olemaan hiljaa paikallaan, ettei hän laukeaisi. Naurahdinkin, että olen niin levoton, että en pysty olemaan liikkumatta. Mitään varsinaista kemiaa meidän välillämme en huomannut.

Loppuvaiheessa mies kyseli, missä se legendaarinen seksilelu on. Olin että oh dear, en todella pysty laukeamaan tuon miehen vieressä edes taikasauvalla. Lopulta kävi niin, että laukesinkin melko helposti ja vielä niin, että mies kosketteli minua samalla.

Tuo on onnistunut tosi harvoin Samin kanssa. Kai siksi, että minulla on niin kova halu miellyttää Samia, että laukeamiseen on tullut ihan liikaa paineita. Nyt ei ollut mitään paineita, kun luulin, että vieraan ja hieman etäisen miehen lähellä se ei varmastikaan onnistu.

Jatkosta emme sopineet muuta kuin viestittelyä. En oikein tiedä, haluanko hänen ottavan yhteyttä. Minä tuskin ensimmäisenä laitan viestiä. Luulen, että minulla ei ole tarpeeksi hyvä kroppa hänen mielestään. Eikä tässä ole mitään itsesääliä, ihan vain totean asian. Mutta jää nähtäväksi.