Panin tänään vielä yhtä miestä. Hän oli pitkä nuorukainen, jonka olisin voinut haukata iltapalaksi. Hommasta ei meinannut tulla mitään ja olin jo lähellä heittää miehen pihalle kesken kaiken.

Huh huh. Miehen oli pakko olla nyt hetkiin viimeinen, koska pää alkaa hajota myös tähän panemiseen. Pää hajoaa etenkin Jannettomuuteen ja yhä enenevissä määrin työttömyyteen.

Pesin äsken hampaita ja mieleeni tuli pitkästä aikaa, että minun olisi vain parempi kuolla. Olen 35-vuotias sinkku. Karkottaakseni jäätävän ahdistuksen panen randomisti melkein ketä vaan, jonka vehkeen saan seisomaan. Minulla oli ihana mies, mutta jotenkin onnistuin senkin jutun sössimään. Olen korkeasti koulutettu, mutta en vain onnistu löytämään sellaista työtä, joka tekisi minut jos ei onnelliseksi niin ainakin tyytyväiseksi. Tällä hetkellä en onnistu löytämään yhtään mitään työtä, mikä alkaa käydä mielen päälle todella rankasti.

Miten epäonnistuneeksi ja turhaksi voi ihminen tuntea itsensä. Voi vittu.