Päätin eilen illalla, että jätän Körden tänään. Päätös alkoi syntyä yhdellä kirkkaalla hetkellä viime viikolla, kun heräsin keskellä yötä ajatukseen, että minä ansaitsen parempaa. Körden etäinen ja vaisu yhteydenpito siivitti päätöstä. Vielä aamulla tsemppasin itseäni, että tänään se tapahtuu.
Normaalisti olen puolialasti, kun Körde tulee käymään. Aamulla puin päälleni minifarkkushortsit, push up -rintaliivit ja mustan tiukan topin. Ajattelin, että saan siitä sellaisen itsetuntobuustin, että ei ole enää mitään mahdollisuutta epäonnistua tai perääntyä.
Körde saisi vielä kerran nähdä, mitä menettää.
Girl power ja silleen.
Körde puhui puhelimessa, kun avasin oven. Huomasin, miten mies jäi tuijottamaan suu auki, kun hän näki minut. Ehkä jo siitä tiesin, että nyt ei käy kovin hyvin.
Siitä ainakin tiesin, kun näin, miten mies oli reilun viikon aikana ruskettunut. Musta t-paita myötäili tatuoituja, isoja käsivarsia ja hartioita. Körde näytti niin kuumalta.
Jättämisestä tulisi ihan hiton hankalaa.
Sain kuitenkin hillittyä itseni, ja juttelimme asioista. Siis siinä samalla, kun Körde hääri kimpussani ja minä silittelin hänen seksikästä ylävartaloaan.
Keitin miehelle kahvit.
Jossain kohtaa kesken asioiden selvittelyn Körde paljasti, että hänellä on noin neljä muuta naista ympäri Suomea asuinkumppanieksänsä lisäksi. Muista naisista (siis näiden neljän lisäksi) hän on tässä puolen vuoden aikana päässyt eroon.
Kuulemma hän ei harrasta seksiä kenenkään kanssa, mutta joitakin sidoksia hänellä näihin naisiin on ja naiset toivovat yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. Sidoksilla hän viittasi joihinkin autojuttuihin ja eri tavaroiden siirtelyyn. Minä lisäsin tähän rikolliset kuviot, mutta Körde ei tietenkään voinut siihen kommentoida mitään.
Kukaan naisista ei tiedä toisistaan. Minä ilmeisesti tiedän eniten. Tai korjaan. Minua todennäköisesti kusetetaan eniten. Mitäpä kiltti ja hyväntahtoinen ihminen ei uskoisi, kun tarpeeksi manipuloidaan.
Oli niin lähellä, että olisin heittänyt Körden ulos ja käskenyt miehen painua helvettiin.
Niin vitun lähellä.
Mutta sitten Körde sanoi jotain, mikä jälleen kerran herätti minussa empatiat ja jonkin sairaan halun lohduttaa miestä. En vieläkään tajua, miksi käyttäydyn näin. Kördellä on useita eri elämiä, ja minä koen, että minun pitää lohduttaa miestä, kun hänellä on paha mieli, jos suutun hänelle. Eihän tässä vittu ole mitään logiikkaa.
Aloin itkeä. Körde yritti vuorostaan lohduttaa minua ja sanoi, että hän hoitaa kaikki asiat juhannukseen mennessä.
Kaiken tuon Scheiβen ohessa Körde ehti ääneen miettiä, mitä meistä voi tulla, kun olemme niin eri maailmoista. Hän ei voi nähdä minua esimerkiksi ajelemassa nurmikkoa omakotitalon pihalla. Tai osallistumassa hänen harrastuksiinsa tai mihin milloinkin.
Kysyin, milloin Körde on ajatellut kertoa minusta lähipiirilleen. Ei tiedä. Siitä tulee kuulemma vaikeaa.
Kysyin, mitä Körde on suunnitellut juhannukseksi. Körde ehdotti, että jos haluan, voisimme olla yhdessä. Siis yhdessä niin, että toki hänen vetokaveriporukkansa tulisi mukaan. Sanoin, etten uskalla ottaa riskiä, että vedän itsekin joitain aineita. Körde sanoi, että ei niistä mitään muuta tule kuin piristävä olo ja ehkä seuraavana päivänä mielialan laskua. Meidän pitää vaan sitten olla samassa paikassa, ettet ole yksin.
No juu, eihän siinä sitten mitään. Ei helvetti.
Jotta oikein kruunaisin typeryyteni, kerron nyt vielä, että olihan meillä tietenkin seksiä. Tai minä enimmäkseen hoitelin häntä, koska en tiennyt, mitä muutakaan tehdä. Oli niin tyrmistynyt olo kaikista uusista paljastuksista, että en osannut ajatella yhtään mitään.
Nyt yritän kuumeisesti miettiä, miten pelastan itseni tästä suhdeviritelmästä. Kasvotusten se ei onnistu. Hormonit vievät naista niin, että ei järki pysy millään perässä.
Tiedän, että Kördeen ei voi luottaa. Sieltä on tulossa lisää valheita ja paljastuksia. Aina uusia naisia, kytköksiä mihin milloinkin. Aineita, rikollisuutta. Jos ei niitä, niin jotain hämärää joka tapauksessa.
Send help.
Kommentit