Vointini huononi viime viikonloppuna siihen malliin, että muutaman päivän jahkailun jälkeen hain maanantaina sairauslomaa.

Lääkärikäynti olikin varsinainen episodi. Nuori mies pyyhki siihen malliin hikeä päälaeltaan ja otsaltaan, että mietin, kumpi meistä on akuutimman hoidon tarpeessa. Eniten vitutti se, että minun olisi pitänyt osata arvioida, minkälaista apua tarvitsen. Miten vaikea ammattilaisten on tajuta, että ei uneton ja masentunut ihminen kykene tekemään minkäänlaisia päätöksiä? Tyyppi esimerkiksi kysyi, vaikuttaako unettomuus työkykyyni. Hmm. No jos nyt tarkemmin mietin, ehkä se saattaa hieman vaikuttaa. Voi vittu.

Lääkäri antoi minulle unilääke- ja mielialalääkereseptin. Jälkimmäiseen en todellakaan koske. Unilääkettä on pakko kokeilla, koska luulen, että nyt olen aika lähellä sitä vaihetta, kun alan kuulla ääniä, jos en saa levättyä kunnolla.

Mutta ei elämä ole ollut pelkkää kurjuutta. Ajoittain on hyviäkin hetkiä.

Viime viikonlopun vietin K:n kanssa ja suureksi yllätyksekseni sain orgasmin niin, että K:n sormet olivat sisälläni. Ja se kävi vielä ihmeen helposti. En olisi ikimaailmassa uskonut, että voisin K:n kanssa erityisesti nauttia seksistä, mutta hyvä niin.

Muutenkin olen tässä joulukuun aikana tapaillut uusia tuttavuuksia ja niin sanotusti pannut menemään. Saan henkistä tyydytystä siitä, että joku mies haluaa minua.

Eilen tapasin yhden vähän alle viisikymppisen pitkän miehen, jolla oli iso maha ja muna. En tajua, mutta jostain syystä olen alkanut kiihottua muistakin miehistä kuin vain bodareista.

Meillä oli tosi kivaa. Mies oli vähän ujo, mutta melkoinen jyystäjä sängyssä. Panimme kolme kertaa parin tunnin aikana. Tuntui tosi hyvältä, kun reippaasti yli satakiloinen iso mies painaa takaapäin. Sillä hetkellä en juuri miettinyt, miten paljon ahdistaa ja masentaa.

Sanoin miehelle kolmannen kerran jälkeen, että olet aikamoinen kone. Tyyppi myhäili ja totesi, että sinä olet varsinainen koneen käynnistäjä. Heh.

Eilen Sami otti pitkästä aikaa yhteyttä. Hän toivotti hyviä tulevia juhlapyhiä ja kommentoi kuvaani facessa. Sami kertoi odottavansa bikinikuviani tammikuun reissulta. Vastasin, että minä odotan, milloin saan hänen kyrpänsä suuhuni.

Sami totesi ehkä miljoonannen kerran saman kuin aina. Hän ottaa yhteyttä sitten, kun voi keskittyä vain minuun. Ihastuminen on molemminpuolista, mutta mitään häitä ei ole luvassa. Sanoin, että haluan sinut, en häitä.

Sami osuu johonkin tosi syvälle. Tärisin koko sen vartin ajan, kun kirjoittelimme. En sentään itkenyt. Sen verran olen pystynyt päästämään hänestä irti. Oikeastaan oli ihan kiva hetken jutella ja muistella, miten suuria tunteita joku mies voi minussa saada aikaan. Ja nyt on helpompi olla, kun puhumme molemmat suoraan asioista.

Olen alkanut tehdä pikkuhiljaa taloudellisia peliliikkeitä ensi vuoden suunnitelmien turvaamiseksi. En aio tehdä Balista mitään pakkomiellettä, mutta huomaan puhuvani jopa vieraille irtiottohaaveistani.

Hyvinä päivinä huomaan, että minua muistutetaan säännöllisesti siitä, mistä olen selvinnyt ja miten loppuaika kannattaisi käyttää. Tuntuisi hullulta raataa loppuelämä jaksamisen rajoilla työelämässä, kun se ei kerta kaikkiaan sovi minulle. Elämällä on pakko olla jotain muuta varattuna minulle.