Oli jotenkin arvattavissa, että viime viikon baarikeikka jätti jälkeensä törkeän levottomuuden. Hommasin (melko tylsää) panoseuraa heti maanantaille ja uudenvuodenaattona näin seuraavan.

Kirjoitin viimeksi tyypistä, joka etsii itselleen spermalutkaa eikä halua nähdä minua, koska en niele spermaa. Mies on vähän minua vanhempi rauhanturvaaja, joka on juuri palannut ulkomailta. Tyyppi runkkaa useita kertoja päivässä ja haikailee eksänsä perään ja siinä samalla kirjoittelee tiiviisti minun kanssa. Hän on kiinnostunut minusta, mutta homma ei etene, koska en täytä hänen tiettyjä kriteerejään.

Rauhanturvaaja on saanut jutuillaan minut itkemään jo heti alkuun. Tuntui tosi ikävältä, kun hän lateli vaatimuksia naiselleen. Pitää niellä, pitää saada orgasmi, pitää kuvata itseään koko ajan ja olla niin ja näin miehen mieliksi. Välillä menee hermo ihan täysin ja sitten taas vain odotan, milloin kuulen hänestä seuraavaksi. Viimeksi uudenvuodenyönä hän käski minun suksia vittuun eli juttujen taso on huima.

Vaikka mies on välillä tosi veemäinen ja itsekeskeinen, hänessä on jotain koukuttavaa. Hänellä on vähintään yhtä kova suojamuuri kuin minulla, mutta herkkä sisin. Juttujen perusteella taitaa olla tosi vaikeaa olla bodattu kovis, jolla on tunne-elämän epävakautta. Hän on siis itse myöntänyt, että pää on hajalla juuri päättyneen suhteen vuoksi ja muutenkin. Ja toki minua kiehtoo juuri tällainen potentiaalinen pelastettava mies. Harmi vaan, että mies ei halua edelleenkään nähdä minua edellä mainittujen puutteitteni vuoksi.

Sitten tämä uudenvuodenyön tapaus on varsinainen. Mies on 45-vuotias erittäin komea ja hyvin säilynyt yksilö. Vähän liian lyhyt, jalassa oli liian tiukat farkut eikä vehkeen koko aivan vakuuttanut, mutta muuten aika bueno. Ylävartalossa tatuointeja, ruskeat silmät ja ihan hyvä kroppa.

Pyysin hänet tänne luokseni iltaa viettämään. Heti ulko-ovella tajusin, että tässä on nyt jotain erityistä. Meillä oli tosi mukava ilta. Olin varautunut niin sanottuun jyystöiltaan, mutta lopulta juttelimme tosi syvällisiä ja etenimme ehkä turhankin hitaasti.

Mies kertoi minulle asioita, joita hän ei ole kuulemma kenellekään ennen kertonut. Hänellä on takanaan pitkä suhde seinähullun narsistinaisen kanssa, mikä on jättänyt jälkensä. Toisin kuin rauhanturvaajalle, tälle miehelle naisen nautinto on ykkönen.

Olemme tämän nelivitosenkin kanssa kirjoitelleet paljon. Hän olisi halunnut jo tänään nähdä uudestaan, mutta en pysty. Pakko saada olla yksin enkä halua nyt mitään liian tiivistä. Sitä paitsi olen kiinnostuneempi rauhanturvaajasta ja tuntuisi epäreilulta antaa nelivitosen olettaa liikoja.

Muuten alkanut vuosi on mallillaan. Tänään oli toistaiseksi viimeinen työpäivä. Oli aika liikuttavaa, miten jotkut kollegat olivat huolissaan, tulenko enää takaisin. Töissä on kyllä niin hyviä tyyppejä, että jo heidän takiaan voisin mennä helmikuussa takaisin ainakin keikkailemaan. Yksi hoitsu ihan halasi minua, kun lähdin.

Filippiineille lähtö lähestyy ja sitä ennen pitäisi vielä käydä pyörähtämässä koulussa. Plaah, ei juuri nyt kiinnostaisi yhtään. Onneksi on muutama rentoilupäivä tässä välissä ja sitten menoksi.