Tapasin eilen yhden anestesialääkärin. Mies oli minua muutaman vuoden nuorempi ja ihan söpö. Kroppa oli löysä, mutta mies oli muuten mukava. Lääkäri ei ollut ilmeisesti saanut viime aikoina, koska hän hoki voi jumalautaa siihen malliin koko illan. Annoin hänelle kolme suihinottoa ja loppuajan panimme. Tyyppi oli melko sanaton lähtiessään. Minulla oli ihan kivaa, koska olenhan tällainen miesten miellyttäjä. Kun näen, että mies nauttii, minäkin nautin. Etenkin suuseksissä.

Mutta ei Sami millään nukkumatilla unohdu, joten bongasin tälle illalle uuden miehen.

Mies tuli tumma puku päällä. Nice. Mies oli minua vähän lyhyempi. Ei niin kiva. Miehellä oli todella löysä kroppa. Ei ollenkaan kiva. Miehen selkä näytti siltä kuin siihen olisi liimattu jokin saatanallinen karvapeitto, etupuolella sama. Oh dear. Olisin voinut nykyisellä massallani roikkua siinä karvoituksen määrässä eikä hän olisi siltikään sheivaantunut mieleisekseni.

Tyyppi oli todella näsäviisas ja vittuili välillä. Myönsi sen kyllä eikä siinä mitään. Minä kuittailin takaisin minkä kuoharin juomiselta kerkesin. Huomasin juoneeni liikaa siinä vaiheessa, kun mietin, että hänen komeat kasvonsa olivat ikään kuin irtonaisena väärässä kropassa ja ulosannissa. Huh.

Minä panin kimallekorkkarit jalkaan, koska mies kiihottuu itseään pidemmistä naisista. Hän kysyi, haittaako minua, jos olen miestä pidempi. Sanoin, että ei ja mietin mielessäni, että ei saatana. Seuraava päätepysäkki on luostari.

Suihinotto oli kivaa, paneminenkin kyllä ja silittely. Kaikki se muu siinä välissä, ei kiitos. Meillä ei ollut mitään yhteistä. Mies jaaritteli omia juttujaan, ja minä yritin keksiä kohteliasta keinoa päästä hänestä eroon.

Jossain kohtaa tajusin, että Sami ei ikinä voi jäädä silittelemään minua useiksi tunneiksi. Se on aina maksimissaan tunti tai kaksi ja sitten on pakko lähteä perheen luokse kotiin. En ikinä saa siltä mieheltä, mitä eniten kaipaan. Tarpeeksi läheisyyttä, koskettelua, silittelyä, ihan vain hiljaa olemista toisen vieressä. Aina puhelin piippaa tai pitää mennä.

Vituttaa, että toistan aina samaa kaavaa. Ei ikävä vieraita panemalla lähde. Eiköhän se tullut jo selväksi Jannen jälkeen. Toki mieluummin harrastan paljon satunnaista turhaa seksiä kuin esimerkiksi ahmintaa tai jotain muuta itsetuhoista toimintaa. Mutta jos en nyt käy näitä juttuja kunnolla läpi, puolen vuoden päästä itken taas jonkun varatun miehen perään.

Huomenna palaan Eckhart Tollen ja meditoinnin pariin ja yritän keksiä, miten kestän tätä saatanallista ahdistusta ilman, että teen lisävahinkoa itselleni.