Kiitos Mika,

 

kun luotit siihen, että minulle voi kertoa kaiken

kun kerroit minulle asioita, joita et monelle kertonut

kun näytit, mitä on olla huoleton

kun sain puolustaa sinua koulukiusaajaa vastaan

kun halusit aina koristella joulukuusen yhdessä

kun halusit katsoa tietyt tv-ohjelmat minun kanssa, koska se vain oli niin kivaa

kun halusit, että hieron selkääsi

kun halusit muuttaa samaan kaupunkiin opiskelemaan, että olisimme nähneet useammin

kun et huomannut, miten sairas olin

kun annoit minun suojella sinua, vaikka en siinä lopulta onnistunutkaan

kun halusit olla viimeisen pääsiäisen kotona meidän kanssa

kun uskalsit edes vähän raottaa huoltasi ja tuskaa äidin sairaudesta

kun olit niin läheinen, vaikka meillä oli kymmenen vuotta ikäeroa

kun et riidellyt äidin kanssa juuri ennen kohtalokasta ajoa

kun lohdutit minua kuolemasi jälkeen

kun käväiset välillä unissani

kun olit elämässäni edes ne 17 vuotta

kun olit rakas pikkuveljeni.

En kai olisi voinut toivoa enempää.