Töissä sattuu ja tapahtuu. Olen tutustunut paremmin yhteen muutaman vuoden minua nuorempaan naishoitajaan. Hän on bi, hyvin avoin asiasta ja muutenkin elämästään. Muistaakseni joskus toukokuussa mainitsin hänelle sivulauseessa, että minäkin tykkään naisista. Hän ehkä hiukan hämmentyi, koska tutka oli näyttänyt tyhjää minun kohdalla.

Parin viime viikon aikana olemme olleet usein samassa työvuorossa. Mietin jossain välissä, flirttaileeko kyseinen nainen minulle, mutta päädyin siihen, että kuvittelen vain. Viikonlopun aikana jutut menivät töissä aika levottomaksi eikä tarvitse enää miettiä, onko meillä jotain flirttiä vai ei. Hän esimerkiksi kertoi yhdellä tauolla pitävänsä minusta ja muutenkin juttu on ollut melkoista.

Viikonloppuna tämä nainen, sanotaan vaikka Mari, sanoi, että hänellä on jotain kerrottavaa. Mari avautui samaisesta bodarihoitsusta, jonka kanssa olin muutama kuukausi sitten salilla ja panemassa. Juttuhan päättyi niin, että mies oli ääliö ja laukoi kivoja elämän totuuksia päin naamaani. Muun muassa sen, että hän ei sekaannu työkavereihinsa ja kuka tahansa olisi kelvannut panokaveriksi, minä vain satuin ehdottamaan.

Mari kertoi, että bodarihoitsu on laittanut hänelle tekstiviestitse tosi suoria panoehdotuksia. Hän ei tiennyt, miten niihin suhtautua, koska on periaatteessa kiinnostunut, mutta ei kuitenkaan. Vähänkö vitutti, voi perse. Kiehuin sisäisesti, kun mietin, mikä peruspelimies bodarihoitsu on, vaikka ihan pokkana muuta väittää. Hah, mikä urpo. Onneksi pääsin hänestä yli ja seksi oli paskaa.

Mari sanoi, ettei hän aio tehdä mitään bodarihoitsun kanssa, koska hän ei sekaannu kavereiden miehiin. Sanoin Marille, että kuule pidä hyvänäsi, mutta kertapanon jälkeen en voi kyseistä tyyppiä suositella. Pyysin kuitenkin raportoimaan jutun etenemisestä, että voimme vertailla kokemuksia. Heh.

Loppuun vielä painopäivitystä sen verran, että viime lauantaina puntariin ilmestyi lukema 68,5 eli kymmenen kiloa vähemmän kuin tammikuussa. Great.