Seuraavia tekstejä ei ole mitenkään tehty lukijaystävällisemmäksi eli luvassa pelkää flowta.

26.12.2011

Johnin näkeminen menee kirkkaasti elämäni huippuhetkien topkymppiin. Kävelimme Merjan kanssa baarikatua ja yritimme löytää Johnin baarin. Merja sanoi jossain vaiheessa, että tuossahan se paikka on. Katsoin baarin suuntaan ja näin Johnin tuijottavan minua. Kävelin lähemmäksi ja John sanoi "oh my God, I cannot believe my eyes". Miekkonen tuijotti minua aikansa, seurasi paljon naurua ja sitten John kaappasi minut isoon halaukseen.

Baari-ilta oli kiireinen, joten John kävi vain välilla kutittelemassa ja ihmettelemässä, miten voin olla siellä. Hän sanoi, että näytän paremmalta kuin viime vuonna. Mietin, että ehkä vuoden aikana sisälleni syttynyt valo sulattaa kaikki selluliitit ja mahamakkarat ja oikeasti näytän paremmalta kuin vuosi sitten.

Meni puolitoista päivää eikä Johnista kuulunut mitään. Aikani jahkailtuani päätin, että unohdan tyypin. John tietää numeroni ja että olen täällä vain kaksi viikkoa. Jos ei seura nappaa, ei väkisin.

Kun olin luopunut haaveestani saada viettää hienoja hetkiä Johnin kanssa, hän ajaa mopedilla ohi ja huutaa kadulla nimeäni. Sillä tiellä ollaan nyt, ja huomenna syntymäpäivänäni meillä on niin sanotusti treffit. Luulen, että tästä tulee paras syntymäpäivä ikinä.

27.12.2011

Synttäriaamu. Olin eilisillan prätkäajelulla yhden Viskin kanssa. Moni kakku päältä kaunis ja sitä rataa. Komea, pitkä mies kivoilla tatuoinneilla ja lihaksilla.

Heti alusta meni vaikeaksi, kun mies tuli autolla eikä tajunnut, että lähden vain pyöräajelulle, en bilettämään enkä syömään. Aikamme väiteltyämme sanoin miehelle, että haluan yhden panon ja sitten takaisin hotellille. Sitä ennen olin hytissyt kylmästä pyörän kyydissä jossain keskellä pimeää korpitietä.

Pano otti paikkansa rannalla niin sanotussa hiekkapohjaisessa ladossa aurinkotuolilla. Ah, mitä romantiikkaa. Itse pano oli onneksi nopsaan ohi, koska Viski meinasi laueta jo autossa housuihinsa.

Sen jälkeen alkoi vinkuminen. Anna lisää, vielä kerran, give me milk. Voi ällötys. Niin ja venäläisnaiset kuulemma haluavat aina vain lisää ja lisää seksiä, miksi sinä et. No, minä olen suomalainen ja teen mitä haluan.

Onneksi pääsin hotellille. En varsinaisesti pelännyt, lähinnä alkoi ahdistaa tuollainen turha pano. Sitä paitsi näen Johnin tänään, ja toisessa rinnassa on kiva puremajälki (Kielsin kyllä monta kertaa.) ja Viski päivystää hotellin vastapäisellä kadulla. Voihan perse, jos nyt onnistuin pilaamaan kaiken.

Ai niin. Viski sanoi, että hän voi järjestää minulle joukkopanon, jos haluan. Kieltäydyin kohteliaasti. Viisikin yhtä päällekäyvää ja sinnikästä miestä olisi jopa minulle liikaa. Eikä seksi tunnu miltää, joten miksi vaivautua. John on se, jonka kanssa haluan oikeasti viettää aikaa, mutta pakkomielteet vievät mennessään. Let´s see what will happen.

Synttäritreffit Johnin kanssa. Ajelimme skootterilla ympäri kyliä. Mahtoi olla näky, minä valkoisena lyhyessä hameessa mopedin kyydissä.

Menimme Johnin asunnolle, joka oli siisti pieni kämppä vuokralla 60 euroa kuussa. Normisekstailua, tosin Johnilla on vähän eri asenne naisen tyydyttämiseen kuin muilla koeajetuilla. Ei muuten huomannut puremajälkeä rinnassa tai huomasi, mutta ei sanonut mitään.

Suuseksi oli hyvää, mutta kun ei tunnu miltään, ei tunnu. Paluumatkalla kerroin Johnille syntymäpäivästäni, ja hän kävi ostamassa minulle upean kukkakimpun. Lupasi antaa hieronnankin, kunhan vain sanon milloin.

Kerroin Johnille, että suunnittelin jo kauan tuloani, mutta halusin yllättää hänet. John nauroi, että hän oli unelmoinut hetkestä, kun näkee taas minut.