Päätin eilen useita päiviä kestäneen syväkoomailun ja sovin treffit Samin kanssa. Sami oli siis se mies, joka tykkää alistaa (vaan ei kiduttaa) naista seksissä. Minua kiehtoo edelleen suuresti alistava seksi, mutta täydellisesti pieleen menneet kokemukset saivat minut unohtamaan tämän puolen itsestäni. Sami tietää joitakin pätkiä taustastani ja sen, että minulle on tehty väkisin asioita. Hän osaa ottaa sen huomioon ja silti samalla säilyttää käskyttäjän roolin.

Eilen odotin Samia ohjeiden mukaisesti asunnossani. Mies soitti summeria, avasin ulko-oven hänelle, minkä jälkeen jätin asuntoni oven raolleen ja suljin välioven. Tämän jälkeen ehdin sujuvasti riisua itseni ja menin alasti polvi-istuntaan lattialle. Suljin silmäni ja odotin, että mies tulee sisälle. Olin niin kiihottunut ja jännittynyt, että mietin jo, kastuuko mattokin.

Kun Sami etukäteen kertoi, miten minun pitää olla, ehdin kehitellä kaikki mahdolliset ikävät käänteet, mitä voisi tapahtua. En ole ikinä ennen päästänyt ketään sisälle niin, että en ensin näe tyypin silmiä tai ole vähintään ovella vaatteet päällä vastassa. Silmistä kuitenkin näkee paljon esimerkiksi luottamukseen liittyviä vivahteita. Sitä paitsi miehellä olisi voinut olla ketä tahansa mukana ja homma olisi voinut mennä vaikka miten pahasti pieleen. Ja niin kuin minulle aikoinaan sanottiin, panolle tuleva vieras mies ei välttämättä tapa minua, vaan raiskaa ja kiduttaa ja jättää sitten elämään tapahtuneen kanssa.

Mutta kaikki meni hienosti. Meillä oli oikein kivaa, ja nautin siitä, että asiansa osaava mies määräilee ja pakottaa minut tekemään asioita. Luotan mieheen jo sen verran, että uskon, kun hän sanoo, ettei hän halua tehdä minulle mitään pahaa eikä tarkoituksella satuttaa. Sanallinen uhkailu ja käskyttäminen on todella kiihottavaa, jos sen tekee oikein ja jos turvasana varmasti keskeyttää kaiken, kun sen sanon. Ja parastahan tässä on se, että Sami tykkää myös silitellä ja ei nyt ihan hempeillä, mutta jotain sellaista.

Janne muuten yritti soittaa tänään. En vastannut. Työkaverini kehotti soittamaan miehelle takaisin, koska hänen intuitionsa sanoi, että miehellä on jokin hätänä. Hah. Kai siinä alkaa poloisella housuissa pullottaa, kun ei ole saanut helposti hyvää pillua ainakaan minulta kahteen viikkoon. Oh dear.