Huh huh. Jos olen viime päivät kironnut kotimaista miestarjontaa, eilinen baari-ilta korvasi kaiken tuskan. Ihan kaiken.

Alkuillasta satuimme samaan paikkaan yhden poliisijoukon kanssa. Oh dear, mikä testosteronipiikki humahti suoraan suoneen. Oli meinaan niin tiukkaa salilla treenattua kroppaa lähettyvillä, että en meinannut pysyä hameessani.

Vähän myöhemmin jatkoimme N:n kanssa seuraavaan paikkaan. N kierteli ja minä menin tanssimaan. Näin sivusilmällä, että edellisen paikan poliiseja oli tanssimassa, mutta jäin omiin oloihini. Pian yksi poliisi tuli viereeni ja sanoi, että ei noin kaunis nainen voi mitenkään tanssia yksin. Että tule tänne lähemmäksi. Ja minähän tulin. Voi luoja, mikä kroppa sillä miehellä oli. Niin mielettömät leveät hartiat ja käsivarret, joissa pienetkin lihakset tuntuivat mukavina muhkuroina käteen.

Tanssimme hetkisen ja mies ehdotti panoa hänen hotellihuoneessaan. Siinä vaiheessa ei oikeastaan tarvinnut enää minulle ehdotella. Tai en edes tiedä, ehdottiko kumpikaan mitään. Ehkä se oli heti ensikosketuksesta selvää. Meinasin henkisesti laueta jo siihen, kun koskettelin miehen selkää, pakaroita ja housujen etumusta. Huh. Vieläkin menee kylmiä väreitä.

Menimme hotellihuoneeseen. Riisuin vaatteet. Mies ihaili vartaloani. Kehui pakaroita, rintoja. Homma meni sen verran kiihkeäksi, että alkulämmittelyksi tipuin sängyltä lattialle ja jossain välissä mies tökkäsi vahingossa päänsä aika vauhdilla suoraan nenääni. Siinä sitten hetkisen tarkastimme vahinkoja, että menikö nenästä jotain rikki. Ensihoitoa parhaimmillaan, sanoisin.

Koko tilanne oli äärimmäisen kiihottava, mutta ei pano varsinaisesti tuntunut miltään. Kaikki muu kyllä tuntui. Toisen kosketus, lämmin iho, vahvat kädet, jotka tuosta noin vaan nostivat minut ilmaan. Ja se mieletön 28-vuotiaan nuoren miehen täydellinen kroppa. Ou jea.

Menimme takaisin baariin. Jatkoin iltaa N:n kanssa. Loppuillasta tympäännyimme menoon ja päätimme, että käymme syömässä jossain ja sitten kotiin. Kun pääsimme ulos, N huomasi yhden poliisikaverinsa ja tämän kaverin kävelemässä kadulla. Miehet pyysivät, että lähtisimme heidän mukaansa syömään. Ja mehän lähdimme. Ajattelin siinä vaiheessa, että menemme oikeasti vain syömään. Hah.

Siinä syödessä juttu alkoi mennä hiukan levottomaksi. Siis siihen malliin, että viereisen pöydän miehet tuijottivat suu auki meitä. Lopulta minä, N ja nämä kaksi poliisimiestä lähdimme minun luokse jatkoille. Yritin jossain välissä muistuttaa itseäni, etten koskisi N:ään, koska hän on kuulemma hetero. Sain pidettyä näppini erossa, vaikka kiusaus oli valtava.

Siinä me sitten olimme minun pienessä yksiössäni. Ahtauduimme kaikki neljä sängylle makoilemaan ja aloimme hommiin. Tällä toisella poliisimiehellä oli mieletön kroppa. Iso muna, leveät hartiat, lihaksikkaat käsivarret. Olin yksinkertaisesti taivaassa. Voiko yhden illan aikana saada kaksi täysosumaa. Ensin poliisi hotellihuoneessa, sitten toinen kotikäynnillä.

N ja toinen miehistä jäivät jostain syystä lähinnä vain juttelun tasolle. Minä ja toinen poliisimies emme. Oli ihmeen luontevaa olla alastomana ja paneskella samalla, kun toinen pari katsoo ja kuuntelee vierestä. Tosin luulen, että ainakin alakerran naapurit kuuntelivat myös. Sen verran kovaksi jyystämiseksi homma meni. Hyvä kun sänky on vielä ehjä.

Miehet kehuivat vartaloani ja mietin, että joka ikinen salilla vuodatettu hikipisara oli sen arvoista. Työ alkaa näkyä jossain. Ja kun mietin, miten parin vuoden takainen ihokatastrofi ja kausittaiset ahmimissessiot ovat murjoneet itsetuntoani ja miten nyt olen tässä. Hymyilen peilikuvalle, opettelen pitämään itseäni kauniina, vaikka olen kaikkea muuta kuin täydellinen. Se on vaan niin, että se mihin keskityt, vahvistuu. Jos minä en pidä itseäni viehättävänä ja kaikin puolin upeana naisena, ei kukaan muukaan pidä. Tiedän, että olen naurettavan riippuvainen miesten kehuista ja huomiosta, mutta kukapa ei haluaisi kuulla olevansa upea. Se on kuin huumetta.