Useimmiten pyöritän miehiä ja annan miehen olettaa, että hänellä on valta, vaikka käytännössä miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Kaapin kanssa tilanne on toinen. Ehkä se johtuu ihastumisestani, mutta minun on vaikea olla miehen seurassa oma itseni.

Olemme hengailleet Kaapin kanssa noin kaksi kuukautta. Homma menee näin. Mies tulee käymään, halaa ja tarraa kiinni tisseihini. Saatamme jopa jutella. Jonkin aikaa menee, ennen kuin mies asettuu selinmakuulle sänkyyni. Minä annan Kaapille suuseksiä, minkä jälkeen kiipeän hänen päälleen. Tätä rynkytystä jatkuu niin kauan kuin kuntoni kestää. Sitten Kaappi tulee päälleni ja lopuksi panee takaapäin, kunnes hän laukeaa.

Alan pikkuhiljaa tylsistyä ja tuntea itseni vain miehen palvelijaksi. Tiedän, että olen hyvä suuseksissä, mutta onhan se nyt ihan perseestä, jos ja kun mies ei voi edes yrittää tehdä minulle vastapalvelusta. Kerran olen kokeilumielessä istunut hänen naamalleen. Ei hän suuseksistä kieltäytynytkään, mutta ei siitä ilmeisesti tykännyt.

Kaappi ei ole mitenkään kiinnostunut siitä, laukeanko minä vai en. Tai ehkä hän miehille tyypilliseen tapaan olettaa, että jos hän nauttii, nainenkin nauttii. Toisaalta Kaapilla on niin suuri ego, että ehkä hänen päähänsä ei sovi ajatus siitä, että nainen ei nauttisi hänen käsittelyssään.

Niin kauan kuin saan kiksit pelkästä miehen kropan katselusta ja koskettelusta, fine. Pikkuhiljaa alkaa tuntua, että kroppa ei enää riitä, vaan haluaisin jotain muuta. Kysymys kuuluukin, miten voin ottaa tällaisia asioita esille miehen kanssa. En mitenkään. Emmehän me muutenkaan puhu oikein mistään. Tai no, mies kyllä puhuu omista asioistaan, mutta ei hän ole kiinnostunut minun asioistani.

Työkaverini tuumasi, että sanot vaan suoraan ja pyydät suuseksiä. Juu, varmaan selkein tapa lähestyä asiaa, jos edes himpun verran tuntisin itseni muuksi kuin palvelijaksi hänen seurassaan. Orgasmiongelmastakaan en voi miehelle puhua. Se on niin vaikea paikka minulle, että en sitä ainakaan oma-aloitteisesti ota esille. Pattitilanne siis.

Toisaalta eihän Kaappi ainoa mies ole. Jos hän olisi kuka tahansa muu, olisin heivannut jo viikkoja sitten menemään. Nyt olen kirjoitellut yhden bodarimiekkosen kanssa ja hän olisi enemmän kuin valmis antamaan kunnon suuseksisession minulle. Ehkä vain alan realistiksi ja uskon, että yhdeltä mieheltä ei voi saada kaikkea.