Olen ihastunut Patrik-tyylisesti. Mies on nelikymppinen suomalainen gorgeous, joka asuu ulkomailla. Hän pystyy heittämään minut olalleen eikä toisinpäin. Hän kirjoittaa jokseenkin virheettömästi ja kehittelee mielettömiä seksifantasioita. Plus käy aktiivisesti salilla. Nam. Näemme tosin vasta heinäkuussa, mutta koskapa ennalta superhehkuttaminen olisi mitään pahaa tehnyt. Heh.

Kävin viime viikolla kaksitoista kertaa salilla. Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia kroppani suhteen eikä ole nytkään. Eipä. Nyt on tuskaiset vieroitusoireet, koska joudun pitämään kaksi täyttä lepopäivää huomisen rasitustestin vuoksi.

Parin viikon sisällä olen oppinut, että kaksi pullaa päivässä noin kerran viikossa ei tee pahaa vaan pelkästään hyvää. Olen oivaltanut, että pitää syödä paljon oikeaa ruokaa, että jaksaa käydä kaksi kertaa päivässä salilla. Oikeaa ruokaa voi syödä lepopäivinäkin suht paljon. Toisinaan elämä on ihmeellistä.

Siskollani oli viime viikolla sellainen rytmihäiriö, että hän joutui olemaan koko päivän ensiavussa. Yritän olla pelkäämättä, mutta pelkään silti että vauvalle tai siskolle sattuu jotain kamalaa. Sehän ei meidän perheessä olisi kovinkaan uutta.

Näen sairaita teurastusunia silloin kun pystyn nukkumaan. Isä vetää suurelta kiljuvalta eläimeltä kurkun auki. Minä yritän juosta pakoon ja mennä piiloon, mutta kuuma veri lentää aina jostain päälleni. Huudan, että ei saa tappaa eläimiä, mutta kukaan ei kuuntele minua.