Eilen kahden aikaan tilasin taksin ja lähdin hakemaan Patrikin sovitusta paikasta. Olin niin paniikissa, että soitostakaan ei meinannut tulla mitään. Menin ulos odottamaan taksia ja eikö paikalle tule yliutelias isännöitsijä kummastelemaan, minne olen oikein taksilla menossa. Valehtelin jotain, opetin häntä kännykän käytössä ja näytin puhelimestani kummipojan kuvan. Olin täysin paniikissa.

Soitin miehelle, kun olin perillä. Hän tuli vähän ajan päästä kyytiin. Leikimme, että olemme pariskunta. Patrik oli aivan älyttömän komea ja tyylikäs puku päällä. Minua alkoi vaan naurattaa enkä uskaltanut katsoa miestä silmiin.

Ajelimme vähän ja pääsimme siihen vaiheeseen, mitä olemme reilun viikon verran suunnitelleet. Patrik avasi housunsa ja otin hänen kalunsa käteeni. Se oli ihan kova, paksu ja kuuma. Vähän ajan kuluttua menin makaamaan hänen syliinsä ja otin kalun suuhuni. Se oli niin paksu, että pelkäsin satuttavani miestä hampaillani. En tiedä, huomasiko kuski mitään. Siinä sitä vaan otettiin suihin kesken taksimatkan ja oh boy, oliko vähän mahtavaa.

Menimme hotelliin ja tunnelma oli aika jännittynyt. Otimme drinkit ja menimme istumaan sängylle. Ei mennyt kauan, kun olimme jo panemassa. Jossain välissä lähdimme hoitoihin, kun Patrik oli tilannut minulle ja itselleen erikoishieronnat. Sekin tuntui ihanan rentouttavalta. Saada joku kallis hieronta mieheltä lahjaksi.

Ilta meni hyvin. En edes muista, kuinka monesti harrastimme seksiä. Ehkä se koko ilta oli yhtä seksiä ja koko ajan teki mieli lisää. Sitten alkuyöstä Patrik vähän naurahtaen sanoi, että hänen pitäisi oikeastaan rangaista minua. Olin että aijaa, miksi. Mies sanoi, että kun minulla oli vaaleansiniset pikkuhousut (miehen inhokkiväri) ja koko illan babydoll päällä (inhoaa kyseistä vaatekappaletta). Sanoin miehelle, että pikkuhousut ovat turkoosit ja babydoll päälläni on oikeasti mekko. Mies hyväksyi vastauksen ja nauroimme koko jutulle.

Tuon jälkeen meinasin alkaa itkeä. Tuli vaan niin paska olo. Olin käyttänyt paljon aikaa sen miettimiseen, mitä seksikästä laittaisin päälle. Sitä paitsi turkoosi on yksi lempiväreistäni eikä tosiaan verrattavissa vaaleansiniseen. Babydollin suhteen tuli jokin erehdys, ymmärrän sen nyt kun katsoin netistä kuvia, minkälainen se on. Okei mokasin. Vittu tuli sellainen olo, että nyt kun minulla oli väärät vaatteet, minä olen lihava, ruma ja tyhmä. Se siitä, mies ei enää halua minua. Ja pyh, ei muuten koskenut rintoihin kertaakaan illan ja yön aikana. Siis ei koskenut edes hipaissut rintojani. Otin sen kyllä henkilökohtaisena loukkauksena, koska rinnat ovat yleensä ne, josta miehet erityisesti innostuvat minussa.

Mikä minussa on vikana..En saa olla ihastunut mieheen, vittu.

Aamulla tunnelma oli vaivaantunut, hiljainen ja vähän ankea. Olin vieläkin pettynyt illan keskustelusta ja vaatemokastani. Minä kun luulin, että näytin siinä mustassa sifonkisessa lyhyessä mekossa kauniilta ja seksikkäältä. Hohhoijaa. Ja kun Piksun kanssa juttelimme, hänkin oli sitä mieltä, että mies unohtaa värit ja kaiken, kun näkee minut alusvaatteissa. Joo, tosiaan.

Kävin salilla heti kun tulin kotiin ja kirjoitin sen jälkeen Patrikille. Kerroin lyhyesti omista fiiliksistä ja kysyin hänen. Ei vastausta. Tähänkö kaikki nyt sitten jää. No ei hätää, muutaman tunnin päästä on uudet treffit. Maaninen pikkuhuora.